Kaheksandikud kogusid üheksandike mälestusi, õpetajate muljeid ja kaasõpilaste märksõnu. Kõigest sellest sai kokku üks kena aktus.
Järgnevalt lühiiseloomustused sellekevadistest lõpetajatest .....
ANGELA on pere ja klassi pesamuna, kes tegelikult arvab, et on juba ammu suur. Suigu koolis ei möödunud ühtegi pidu ilma tema muusikalise kaasarääkimiseta. Tema elu on olnud pidevalt üks suur sehkendamine ja tegutsemine, õppimiseks pole just palju aega jäänud. Seetõttu on koolis probleemegi olnud, ent selle kõrval on ANGELA end pühendanud pereüritustele ja laulmisele ja suhtlemisele ja deegudele ja …. Üks ütlemata toimekas ja energiline tütarlaps seega!
MIA-MARI liitus klassiga hiljem, peale ilusa nime kaasas ka hoolitsetud välimus. Aga tähelepanu on MIA pälvinud ka oma laia maailma-kogemusega: mitte keegi teine pole saanud nii palju reisida kui tema. Eks see kõnele ka toredast perest, kes lapse arendamist tõsiselt võtnud. Nojah, koolitunnid pole MIA lemmikud, sealt on püüdnud ta pidevalt oma telefoni abil „minema hiilida“. See-eest on kuulda MIA suurest huvist ja oskustest nii hobuste kui ka teiste loomade eest hoolitsemisel. Unustamatu oli Mia loovtöö loomade rollist laste teraapiast. Kui kaasas elav näide. Tema moto on ilmselt „Mida rohkem elukaid, seda parem.“
MARIANN, Selline armas ja siiras. Ürg-andeka inimesena pole viitsinud
põhjalikult õppimisele keskenduda, vaid on liblikana lennelnud kergelt
koolitõdesid puudutades selle kohal ja püüdnud avastada pigem maailma koolist
väljaspool. Ilma vaevata suudab ta hakkama saada igasuguse sportliku tegevusega.
Tema tegemisi saadab ikka naer, alati on MARIANN heatujuline ja sõbralik,
liblika tundlaid asendav telefon on toonud põnevaid teateid elust enesest ka
igasse koolitundi. Ühesõnaga – elu on lill!
KEVIN - Suigu koolis
tahtis oma töödes olla alati perfektne, ei kannatanud, kui mõni täht viltu
välja tuli. Kui KEVIN Are kooli 5. klassi jõudis, meenutas ta õpetajate sõnul abitut
kajakapoega, kes valju kisaga märku andis, kuidas ta ei saa, ei oska, ei suuda…
Järgides kõiki loodusseadusi, on temast viie aastaga saanud siiski tugev ja
silmapaistev naerukajakas: tema pidev naer ja naljatamine meelitab ligi kõiki
koolikaaslasi, aga on tekitanud ka konflikte õpetajatega, kellega tundides on
tulnud tähelepanu pärast võistelda.
Ometi – KEVINIS on empaatiavõimet ja elust arusaamise oskust ehk
rohkemgi kui ta klassikaaslastel, sest ta on lugenud raamatuid! See omakorda,
näiteks, on kirjandusõpetaja pannud andestama nii mõnegi KEVINI patu. Muidugi
on Kevini eduloole kindlasti kaasa aidanud ka tema naabrinaine Elisabeth, kes
emaliku hoolega on aidanud ta päevikut täita, kohustusi meenutanud ja õpetaja
korraldusi „tõlkinud“ arusaadavasse keelde.
ELISABETH – Algklassides andis sageli ideid, mida
kunstiõpetuses võiks teha, kui vahel õpetaja antud ülesanded tundusid talle
igavad, seega näitas initsiatiivi. ELISABETHI
hoolt ja kaitset on lisaks Kevinile tundnud vist kõik klassikaaslased – ikka
ütleb ta perepeana välja oma arvamuse nii oma „lapsukeste“ kui ka õpetajate
tegevuse kohta, olles kirglikult kaitsmas õiglust ja oma klassi arusaamu tõest
ja õigusest. Ta on olnud klassi hing ja ihu ning südametunnistus.
SIRLI - lõi esimeses (eesti keele) tunnis õpetaja pahviks!
Tundus lihtsalt võimatu, et üks 5. klassi tüdruk võib olla nii pisike ja
habras, tekitades vajaduse kaitsta seda olevust, mitte nõuda temalt karmilt
teadmisi. Aga see tunne kestis vaid hetkeni, mil pisike SIRLI oma suu avas –
hääl oli sel miniatuursel olendil võimas nii laulus kui kõnes, tema mõtted
selged ja arukad. … Mida see Hurt rääkiski juba ärkamisajal väikesest rahvast
ja suurest vaimust … ?! Tubli kodutütar, kes ei pelga ka enese proovilepanekut
ekstreemolukordades.
SILVER – Algklassides
poiss nagu poiss ikka, jõuab igale poole, vahest rohkemgi kui vaja, sageli enne
teeb, siis mõtleb. Vaat teda on meil, õpetajatel, vist kõige raskem täna Suurele
Elule loovutada! Kas leiame veel poisi, kes nii isukalt koolielus kaasa lööks?
Kes, silmad säramas, on alati nõus olümpiaadidel osalema, võistlema, aitama
kõiksugu töödes, aktustel luuletusi lugema …? SILVERIS on olnud uskumatut tahet
ja visadust midagi saavutada, kuhugi jõuda. Erkki Nool on kunagi maininud, et
ainult see sportlane võib edu saavutada, kelles on „tapjainstinkti“, see
tähendab võidutahet kõigile katsumustele – kannatustele vaatamata. SILVERIS
tundub seda olevat!
REBECCA teadis ilmselt juba kooli tulles, mis koht see on ja
mis siin tehakse. Asjalik, tubli, ülikorralik, edasipüüdlik ja perekeskne
neiu. Täpne ja tagasihoidlik. Ta on
tänaseni klassi kõige motiveeritum õpilane olnud. Iga õpetaja nägemus tublist
õpilasest: kohusetundlik, visa, järjekindel. Nagu igal inimesel, on REBECCALGI
oma pisike saladus – muusika. Ta laulab ja oskab ka tantsida! Hästi vahva on
seegi, et tavateismelisest erinevalt julgeb REBECCA olla see, kes ta on.
Oma klassijuhatajale olete jätnud kustumatu mulje. Nad on
inimesed, keda võib usaldada. Kes
peavad perfektselt kinni kellaajast ning kellega ta võiks iga kell luurele minna.
peavad perfektselt kinni kellaajast ning kellega ta võiks iga kell luurele minna.
Seda klassi on nimetatud õppimiskallakuga klassiks. Tubliks ja asjalikuks on nad kõik jäänud ja loodame, et jõuavad kaugele.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar